Nu există produse în coș.
Returul Produselor
In cazul in care produsul/e comandat/e nu corespund/e prezentarii de pe site-ul printesasofy.ro sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care l-ati primit.
Informatii privind exercitarea dreptului de retragere
Conform legislatiei romane din domeniu, pentru produsele achizitionate de pe printesasofy.ro se poate solicita returnarea in termen de 14 zile calendaristice de la data receptionarii produselor, conform OUG nr. 34/2014. Acestea trebuie sa ajunga in aceeasi stare in care au fost primite, in termen de 20 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor sau, in cazul bunurilor multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separate.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie trimisa prin Whatsapp: click aici sau Facebook Messenger: click aici
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecintele retragerii
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, mai putin costurile de transport pentru returnarea produselor, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.
Vom efectua aceasta rambursare folosind modalitate de plata transfer bancar in termen de 14 de zile calendaristice din momentul primirii produsului returnat. Pentru realizarea transferului este nevoie sa ne indicati un cont bancar valid avand ca titular numele dumneavoastra. Nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa depozitului de la care au fost expediate, adresa pe care o veti primi in scris, prin email, imediat dupa confirmarea primirii solicitarii de retragere.
Va aducem la cunostinta faptul, ca fiecare produs va avea pe site un tabel cu marimea reala a produselor cat si dimensiunile corecte. Prin urmare va atragem atentia, in cazul in care nu ati consultat acest tabel, pentru alegerea corecta a marimii produselor, nu ne asumam costul de transport pentru schimbarea produselor. In cazul in care produsul trimis de noi nu corespunde ca marime cu cea din tabel, ne asumam vina, iar costul de transport va fi suportat de noi exclusiv pentru returul pachetului respectiv pentru schimbul produselor.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Pentru un colet la schimb, taxa va fi de 24 de lei.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, murdarie, rupturi, zgarieturi, eticheta rupta etc. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa (intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului) pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat. In cazul in care produsul este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
In cazul produselor destinate imbracarii copiilor, hainutele rupte, murdarite de dumneavoastra pentru a incerca produsul sau fara eticheta, le veti pastra, contravaloarea acestora scazandu-se din suma ce vi se va rambursa.
IMPORTANT: In cazul rochitelor returnate fara etichete, rupte, patate sau gaurite, chiar daca acestea se datoreaza ambalarii necorespunzatoare la returul produsului, NU se va accepta returul produsului neconform sau deteriorat, contravaloarea acestuia fiind in sarcina clientului.
Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 click aici
Produsele returnate vor fi trimise la adresa care va fi comunicata de catre agentul de vanzari in momentul in care ii este adus la cunostinta returul. Produsele se vor returna prin Curier. Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata de agentul de vanzari.