Întrebări frecvente

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:
a) Comenzile poate fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor
b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul “In stoc”
c) Poti comanda si telefonic la numarul 0754637015 sau pe Whatsapp aici.

La produsele cu statusul “in stoc” comenzile sunt expediate:
– in aceeasi zi, pentru comenzile inregistrate pana in ora 13.30, de luni pana vineri
– in ziua urmatoare, pentru comenzile inregistrate dupa ora 13.30
– luni, pentru comenzile inregistrate de vineri ora 13.30 pana luni ora 13.30
– in prima zi lucratoare, pentru comenzile inregistrate in timpul sarbatorilor legale.

Pentru produsele cu status la comanda sau stoc zero ne puteti contacta pentru un interval de livrare orientativ.

Fiecare model are tabel propriu de marimi, il gasiti in descriere, un pic mai jos de selectia de marimi disponibile. Pentru copii, marimea cea mai importanta este inaltimea, fiind direct proportionala cu varsta lor. Daca totusi nu sunteti lamuriti in alegerea dvs, consultanta noastra este gratuita si ne puteti contacta telefonic la numarul 0754637015 sau pe Whatsapp aici

Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul de client. De asemenea, in momentul in care comanda ta este predata curierului iti vom trimite un email cu detaliile de livrare, din care vei putea descarca si factura.

Ne pare rau ca nu ne-am ridicat la nivelul asteptarilor dvs. si va reamintim ca vom incerca intotdeauna sa fiti multumiti in primul rand. Fie ca doriti sa schimbati marimea, modelul rochitei sau pur si simplu sa returnati produsele comandate, este suficient sa ne trimiteti un email cu cererea dvs la office@printesasofy.ro si un operator va va contacta cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare. Detalii complete privind retururile gasiti aici.

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului, in contul indicat la completarea formularului cu 14 de zile drept de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.

O comanda poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul 0754637015 , pe Whatsapp aici, sau prin email la office@printesasofy.ro.

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite produse din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta imediat. Verifica coletul in fata curierului, acesta va accepta verificarea dupa achitarea rambursului si predarea chitantei. Orice problema descoperi aceasta trebuie notata de curier, pe loc, intr-un proces verbal standard. Reclamatiile neinsotite de confirmarea curierului nu pot fi luate in considerare.

In functie de statusul produsului nelivrat, situatia va fi rezolvata prin urmatoarele moduri:
– vom rambursa contravaloarea acestuia prin virament bancar in termen de 48 de ore
– cu acceptul clientului, produsul lipsa va fi livrat la o data stabilita de comun acord.

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare, te rugam sa ne contactezi telefonic sau prin mail si vom trimite gratuit produsul corect.

Meniu Principal